Slik endret Gjensidige sponsorstrategien sin En gutt som hadde planer om å ta livet sitt ble reddet av Gjensidiges festivalsatsing. Nå introduserer de Pusterommet på flere arenaer.
Dette er Schibsteds oppskrift på en vellykket kampanje Delte vinneroppskriften på konferanse i Bergen.
Serievinneren i Cannes med nådeløs dom: – Norske byrå har så mange muligheter, men gjør så lite ut av det – Det som er modig er å konsekvent tenne fyr på sine egne penger gjennom å være en av de 89 prosentene som lager reklame ingen ser
Denne banken er kåret til Årets markedsfører – Det som er spesielt med denne filmen er at den er hundre prosent ekte.
Fryktet dårlig deltakelse – vurderte å droppe Kuben Men nesten 200 innsendte bidrag fikk dem til å ombestemme seg.
Aldri har et byrå vunnet så mye på Kuben som Apriil Reklame & Design De beste reklamejobbene i Bergen ble hedret i kveld. Den store vinneren ble Apriil Reklame & Design.
SRF-lederen kåret til tidenes første Distinguished Alumni Award på BI Bergen – Jeg ble mildt sagt overrasket.
Maja Rolland er ny markedsansvarlig i SRF Var intern i Salgs- og Reklameforeningen, og vender nå tilbake.
Markedsforbundet og Opinion lanserer «Markedsføreren 2022» Undersøkelsen skal gi markedsførerne et bedre vurderings- og beslutningsgrunnlag i jobbene sine.
Reklamekollektivet ble den store vinneren av SRF KUBEN Fredag kåret Salgs- og reklameforeningen i Bergen (SRF) de beste kreative arbeidene som er laget i Bergensområdet.